כיצד חברות סקרים יסייעו לארגון שלך לצמוח?

by מאגר מוחות ניהול אתר
3 years ago
1000 Views

כאשר אנשים שומעים את צמד המילים, חברות סקרים, הם חושבים בראש ובראשונה על סקרי בחירות או נזכרים בפעמים הרבות שהתקשרו אליהם עם שאלות על מוצרים שהם מעולם לא רכשו. ברוב המקרים הם לא מדמיינים לעצמם כי מכון סקרים יכול לסייע לחברה או לארגון שלהם לצמוח. זו הסיבה שבמאגר מוחות אנחנו עושים מאמצים רבים ליידע את הציבור הרחב על היתרונות הרבים שיש בעבודה משותפת עם חברות סקרים כדי להגיע למיקסום הרווחים ולשפר את יעילות המערכת.

מחקר איכותני וקבוצות מיקוד

כחלק מארגז הכלים שברשותנו כחברת סקרים קיימים כלים שביכולתם לאבחן את הכשלים והבעיות הארגוניות על ידי חקירה מדויקת וניתוח הממצאים בצורהחברות סקרים ככלי להתפתחות ארגונית מקצועית. בין השלבים הראשונים שמומלץ לבצע כדי לסייע לארגון לצמוח ישנו כלי שאולי במבט ראשון לא נראה קשור, אך שימוש נכון בו מסייע לנו להתחיל את התהליך עם נתונים אמינים. אנחנו מדברים על מחקר איכותני. אותו מחקר אשר דוגל בהתבוננות והבנה של הסיטואציה, יותר מאשר בדיקה קפדנית של הנתונים הסטטיסטיים. הסיבה שאנו משתמשים במחקר איכותני היא כי על ידי כך אנו מסוגלים להבין את האמת שמאחורי המספרים, השיטה הזו מאפשרת לנו להבין את הסיבות והלך הרוח בצורה אותנטית.

לאחר שהתחלנו לגבש את ההבנה שלנו על אודות הסיבות שמובילות לחוסר שביעות, או לחוסר תקשורת משביע רצון בארגון, אנו מרכיבים קבוצות מיקוד הטרוגניות ומצמידים להן מלווה מוסמך שידע להוביל את השיחה בצורה שהיא תישאר פרודוקטיבית ותעניק לנו את התובנות הנוספות שיאפשרו לנו להתחיל בשלבים הבאים של תהליך הייעול הארגוני. השילוב של מחקר איכותני עם קבוצות מיקוד מתגלה בכל פעם מחדש כדרך מופלאה לבאר את הדרך ולמצוא את האזורים הארגוניים שדורשים את תשומת הלב כדי להתייעל. יש מקרים שבהם עלינו להוסיף על כך גם שימוש בשיטות נוספות כמו תצפיות או לקוח סמוי כדי לגבש את הבסיס הראוי והאיכותי.

יש מצבים שבהם ננקוט בשיטות שונות ולא בהכרח נפעל בדרך שציינו קודם, אנו במאגר מוחות דוגלים בהתאמת שיטות המחקר למקרה הספציפי, ולאו דווקא בניסיונות להתאים את המציאות לשיטות המחקר שלנו. כך בהרבה מקרים נסתייע בביצוע סקר שביעות רצון כדי שנוכל לקבל תובנות באופן ישיר מעובדי הארגון או הלקוחות וצרכני הקצה.

חברות סקרים שמעניקות בדיקות היתכנות כלכלית

כל הכלים שהצגנו עד כה הם רק הכלים הטכניים העומדים לרשותנו. הייחוד האמיתי של מאגר מוחות אל מול חברות סקרים אחרות המציעות בדיקות היתכנות כלכלית, טמון בניסיון המוכח של הצוות המקצועי שלנו. כאשר אתם בוחרים לעבוד עם מאגר מוחות אתם לא רק מקבלים גישה לארגז הכלים הטכני שלנו, אלא אתם מקבלים גישה ישירה לכמה מהמוחות החדים בעולם העסקי והארגוני בישראל. הצוות שלנו משמש באופן קבוע כחבר דירקטוריון וכיועצים ארגוניים לחברות והארגונים הגדולים ביותר במשק והארגון שלכם יכול להתחיל וליהנות ממידע מדויק המנותח בעין ביקורתית שגם יודעת להביע את עצמה בצורה רהוטה וקונקרטית.

לנהל עסק או ארגון זו משימה מאתגרת ותובענית, לעשות זאת בארצנו הקטנה זו כבר משימה קשה שבעתיים. לכן ההיתכנות הכלכלית היא דבר חשוב שאין להקל בו, רק דמיינו את המצב שאתם משקיעים את כל האנרגיה ואת כל המשאבים בהקמה של ארגון או ייצור אל מוצר מהפכני רק כדי לגלות בסופו של יום כי הביקוש לא קיים, או שחלילה מכך יש ביקוש אך הציבור לא מתחבר למוצר שלכם מסיבות כלשהן. במקומות האלו, בדיקת היתכנות איכותית אשר הייתה מתקיימת מבעוד מועד הייתה מצילה את היזם מכישלון ידוע מראש ומציעה לא חלופות או דרכים קונקרטיות להנגשת המוצר לצרכן.

אז אם אתם מרגישים כי הארגון שלכם זקוק לניעור וריענון, או אם הייתם רוצים להגביר הילוך ולעלות את החברה שלכם אל השלב הבא אתם לא צריכים לחשוש יותר. צרו איתנו קשר במאגר מוחות עוד היום ונוכל להציע לכם את הגישה הישירה אל עבר האמת שמאחורי המספרים, וגם את הדיסקרטיות והנאמנות הבלתי מתפשרת שלנו שתעניק לכם את כל האפשרויות העסקיות הראויות שעומדות בפתחכם.