מאגר מוחות הינו מכון מחקר המתמחה בקיום סקר שביעות רצון על כל גווניו וסוגיו. סקרי שביעות הרצון של מאגר מוחות עוסקים הן ב”לקוחות החיצוניים” של המוצר או השירות והן ב”לקוחות הפנימיים”, שהם עובדים ו/או מנהלים בארגון או בחברה המספקים אותם.
באמתחתנו עשרות שנות ניסיון בביצוע סקרי דעת קהל ברמה הגבוהה ביותר, בעת הצורך אין אנו חוששים להשתמש ולשלב סגנונות מחקר שונים על מנת להציע פרספקטיבה נוספת אשר בוחנת את הלקוחות מנקודת מבט אחרת ושונה מהמקובל, שילובים אלו מסייעים לנו להגיע לרמת הדיוק הגבוהה ביותר ולהציע לקהל לקוחותינו תוצאות שמבטיחות שינוי.
בין המודלים השונים בהם מאגר מוחות עושה שימוש בבחינת שביעות הרצון:
-סקר שביעות רצון לקוחות חיצוניים.
-סקר שביעות רצון לקוחות פנימיים.
– משוב לקוחות 360 מעלות – למתן מענה רב-מערכתי המקיף את מרבית השחקנים הרלוונטיים.
– מועצת לקוחות CUSTOMER ADVISORY BOARD – CAB – היוצר חיבור רצוף וקבוע של הלקוחות האסטרטגיים עם הנהלת הארגון המספק את השירותים, ויוצר דיאלוג ישיר ושוטף, שאינו מסתפק רק בקבוצת מיקוד אד-הוק.
הצוות המנתח שלנו הוא מהמוביל בתחומו בארץ וביום יום אנו משמשים כיועצים לחברות וארגונים שונים כיצד לשפר את שביעות רצון הלקוחות שלהם, בנוסף לכך הצוות של מאגר מוחות הינו מהמובילים בתחומו באקדמיה ועובדה זו מאפשרת לנו לשלב פרקטיקות שונות המשלבות בין העולם האקדמי לבין המציאות בשטח ברמה גבוהה ומדויקת.
הראייה הטובה ביותר לדיוק שלנו וליתרון שאנו מספקים ללקוחותינו על פני מתחריהם היא מערכות היחסים החמות וארוכות השנים שיש לנו עם לקוחותינו, אנו דואגים להעניק לכל לקוח ולקוחה את יחס אישי ורמת שירותיות גבוהה המצטרפים לתוצאות המדויקות שלנו ויוצרות יחדיו את חבילת השירותים הטובה ביותר שתוכלו למצוא בתחום זה.
מאגר מוחות עורך מגוון רחב של סקרי שביעות רצון בזירות רבות, בהן:
-רשויות מקומיות, תאגידי מים וחברות כלכליות
-משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות
-חברות עסקיות – פרטיות וציבוריות
-ארגונים – למשל: “משוב השופטים” שנערך על ידי מאגר מוחות, בקרב עורכי הדין, עבור לשכת עורכי הדין..
-גורמי ההשכלה הגבוהה – סקרי איכות הוראה באוניברסיטאות, מכללות וברמה הארצית עבור התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל.
סקר שביעות רצון – שאלות ותשובות
- אילו שאלות חשוב לשאול בסקר שביעות רצון לקוחות?
קשה להגיד מה השאלות החשובות בלי הקשר של נושא הסקר ושל החברה שמקיימת אותו, אך באופן כללי אפשר להגיד כי השאלות החשובות בסקר שביעות רצון כוללות הערכת איכות המוצר/שירות, עמידה בציפיות, שביעות רצון כללית, נכונות להמליץ לאחרים, ונכונות להמשיך ולהשתמש בשירות. חשוב גם לשאול על נקודות לשיפור וזאת כדי לאפשר מתן הערות פתוחות. - מהי חשיבות ניתוח התוצאות של סקר שביעות רצון?
ניתוח מעמיק של תוצאות סקר שביעות רצון הוא כנראה החלק החשוב ביותר של התהליך. הניתוח מאפשר לנו לזהות תחומים ספציפיים שבהם יש ללקוחות חוסר שביעות רצון מאיתנו, ולהבין מהם הגורמים לכך. זיהוי מגמות ודפוסים בתשובות יכול לספק תובנות יקרות ערך לשיפור הביצועים של העסק. - מה עושים עם ממצאי סקר שביעות רצון הלקוחות?
סקר שביעות רצון הוא כלי חשוב, אך הערך האמיתי נמצא ביישום הממצאים. הממצאים יכולים לשמש בסיס לשינויים במוצרים ושירותים, פיתוח תוכניות הדרכה לעובדים, שיפור תהליכים פנימיים ועוד. ממצאי הסקר צריכים להוביל לתוכנית פעולה מעשית לשיפור שביעות הרצון. יישום נכון יכול להגביר משמעותית את שביעות רצון הלקוחות. - כיצד נערך סקר שביעות רצון?
סקר שביעות רצון נערך באמצעות שאלונים הכוללים שאלות סגורות ופתוחות. השאלות מותאמות לקהל היעד ולמטרות הספציפיות של המחקר. אפשר לבצע את הסקר באופן מקוון, טלפוני, או פנים אל פנים. בהתאם למטרת הסקר ובהתאם לקהל היעד, אנחנו במאגר מוחות מתאימים את שיטות הפעולה שלנו כדי לספק את המידע האיכותי ביותר. - מהי חשיבותו של סקר שביעות רצון?
סקר שביעות רצון מאפשר לארגונים ולעסקים להבין טוב יותר את צרכיהם ואת העדפותיהם של הלקוחות או של העובדים, ולזהות אזורים לשיפור. זהו כלי חיוני לשיפור השירות, המוצר והתהליכים הפנימיים של הארגון. - איך אפשר להבטיח שהסקר מייצג ומדויק?
חשוב לפנות לקהל היעד הרלוונטי ולהבטיח שהמדגם מספיק גדול ומגוון. כמו כן, חשוב לנסח את השאלות בצורה ברורה וחסרת הטיה, ולנתח את התוצאות באופן מקצועי. - באילו תחומים נפוצים סקרי שביעות רצון?
סקרי שביעות רצון נפוצים במגוון תחומים כמו קמעונאות, שירותי בריאות, חינוך, תעשייה, ושירותי לקוחות. הם משמשים ארגונים למדידת התוצאות של פעולות שירות ולקבלת משוב מהלקוחות על שירותיהם ומוצריהם. - כיצד הניסיון של מאגר מוחות בסקרי דעת קהל משפיע על איכות הסקרים שהם מבצעים?
ניסיון עשיר בביצוע סקרי דעת קהל מאפשר למאגר מוחות לשלב סגנונות מחקר שונים ולהציע פרספקטיבה חדשה וייחודית, המבטיחה רמת דיוק גבוהה ותוצאות שמובילות לשינוי.
אם גם אתה מעוניין בחברת סקרים שתלך עמך יד ביד ותסייע לך לפרוץ קדימה ולשפר את היחס של לקוחותיך למוצר ולשרותים שלך, כל מה שצריך לעשות זה לחייג אלינו ל 03-5726000 או ליצור קשר באמצעות האתר
מגוון השירותים של מאגר מוחות לא נעצר רק בביצוע של סקרי דעת קהל כי אם בקשת רחבה של שירותי סקרים ומחקר כמו גם בדיקות היתכנות כלכלית ומתן חוות דעת בבתי משפט על סמך מחקרים וסקרים.