סקרי שביעות רצון לקוחות

מאגר מוחות הינו מכון מחקר המתמחה בקיום סקר שביעות רצון על כל גווניו וסוגיו. סקרי שביעות הרצון של מאגר מוחות עוסקים הן ב”לקוחות החיצוניים” של המוצר או השירות והן ב”לקוחות הפנימיים”, שהם עובדים ו/או מנהלים בארגון או בחברה המספקים אותם.

סקרי שביעות רצון

 

 

 

 

 

 

בין המודלים השונים בהם מאגר מוחות עושה שימוש בבחינת שביעות הרצון:

סקר שביעות רצון לקוחות חיצוניים.

סקר שביעות רצון לקוחות פנימיים.

משוב לקוחות 360 מעלות – למתן מענה רב-מערכתי המקיף את מרבית השחקנים הרלוונטיים.

מועצת לקוחות   CUSTOMER ADVISORY BOARD –  CAB – היוצר חיבור רצוף וקבוע של הלקוחות האסטרטגיים עם הנהלת הארגון המספק את השירותים, ויוצר דיאלוג ישיר ושוטף, שאינו מסתפק רק בקבוצת מיקוד אד-הוק.


מאגר מוחות עורך מגוון רחב של סקרי שביעות רצון בזירות רבות, בהן:

רשויות מקומיות, תאגידי מים וחברות כלכליות

משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות

חברות עסקיות – פרטיות וציבוריות

ארגונים – למשל: “משוב השופטים” שנערך על ידי מאגר מוחות, בקרב עורכי הדין, עבור לשכת עורכי הדין..

גורמי ההשכלה הגבוהה – סקרי איכות הוראה באוניברסיטאות, מכללות וברמה הארצית עבור התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל.

אם גם אתה מעוניין בחברת סקרים שתלך עמך יד ביד ותסייע לך לפרוץ קדימה, אנחנו במאגר מוחות מחכים לך עוד היום.
כל מה שצריך לעשות זה לחייג אלינו ל 03-5726000 או ליצור קשר באמצעות האתר

מגוון השירותים של מאגר מוחות לא נעצר רק בביצוע של סקרי שביעות רצון כי אם בקשת רחבה של שירותי סקרים ומחקר כמו גם בדיקות היתכנות כלכלית ומתן חוות דעת בבתי משפט על סמך מחקרים וסקרים.