סקרי שביעות רצון לקוחות

מאגר מוחות הינו מכון מחקר המתמחה בקיום סקר שביעות רצון על כל גווניו וסוגיו. סקרי שביעות הרצון של מאגר מוחות עוסקים הן ב”לקוחות החיצוניים” של המוצר או השירות והן ב”לקוחות הפנימיים”, שהם עובדים ו/או מנהלים בארגון או בחברה המספקים אותם.

באמתחתנו עשרות שנות ניסיון בביצוע סקרי דעת קהל ברמה הגבוהה ביותר, בעת הצורך אין אנו חוששים להשתמש ולשלב סגנונות מחקר שונים על מנת להציע פרספקטיבה נוספת אשר בוחנת את הלקוחות מנקודת מבט אחרת ושונה מהמקובל, שילובים אלו מסייעים לנו להגיע לרמת הדיוק הגבוהה ביותר ולהציע לקהל לקוחותינו תוצאות שמבטיחות שינוי.

בין המודלים השונים בהם מאגר מוחות עושה שימוש בבחינת שביעות הרצון:

-סקר שביעות רצון לקוחות חיצוניים.
-סקר שביעות רצון לקוחות פנימיים.
– משוב לקוחות 360 מעלות – למתן מענה רב-מערכתי המקיף את מרבית השחקנים הרלוונטיים.
– מועצת לקוחות   CUSTOMER ADVISORY BOARD –  CAB – היוצר חיבור רצוף וקבוע של הלקוחות האסטרטגיים עם הנהלת הארגון המספק את השירותים, ויוצר דיאלוג ישיר ושוטף, שאינו מסתפק רק בקבוצת מיקוד אד-הוק.

סקרי שביעות רצון

 

 

 

 

 

 

 

הצוות המנתח שלנו הוא מהמוביל בתחומו בארץ וביום יום אנו משמשים כיועצים לחברות וארגונים שונים כיצד לשפר את שביעות רצון הלקוחות שלהם, בנוסף לכך הצוות של מאגר מוחות הינו מהמובילים בתחומו באקדמיה ועובדה זו מאפשרת לנו לשלב פרקטיקות שונות המשלבות בין העולם האקדמי לבין המציאות בשטח ברמה גבוהה ומדויקת.

הראייה הטובה ביותר לדיוק שלנו וליתרון שאנו מספקים ללקוחותינו על פני מתחריהם היא מערכות היחסים החמות וארוכות השנים שיש לנו עם לקוחותינו, אנו דואגים להעניק לכל לקוח ולקוחה את יחס אישי ורמת שירותיות גבוהה המצטרפים לתוצאות המדויקות שלנו ויוצרות יחדיו את חבילת השירותים הטובה ביותר שתוכלו למצוא בתחום זה.

מאגר מוחות עורך מגוון רחב של סקרי שביעות רצון בזירות רבות, בהן:

-רשויות מקומיות, תאגידי מים וחברות כלכליות
-משרדי ממשלה וחברות ממשלתיות
-חברות עסקיות – פרטיות וציבוריות
-ארגונים – למשל: “משוב השופטים” שנערך על ידי מאגר מוחות, בקרב עורכי הדין, עבור לשכת עורכי הדין..
-גורמי ההשכלה הגבוהה – סקרי איכות הוראה באוניברסיטאות, מכללות וברמה הארצית עבור התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל.

אם גם אתה מעוניין בחברת סקרים שתלך עמך יד ביד ותסייע לך לפרוץ קדימה ולשפר את היחס של לקוחותיך למוצר ולשרותים שלך, כל מה שצריך לעשות זה לחייג אלינו ל 03-5726000 או ליצור קשר באמצעות האתר

מגוון השירותים של מאגר מוחות לא נעצר רק בביצוע של סקרי דעת קהל כי אם בקשת רחבה של שירותי סקרים ומחקר כמו גם בדיקות היתכנות כלכלית ומתן חוות דעת בבתי משפט על סמך מחקרים וסקרים.