ביצוע סקר שוק לפני החדרת מוצר חדש לשוק האופנה

by מאגר מוחות ניהול אתר
1 month ago
72 Views

שוק האופנה הוא שוק מעניין ומורכב למדי, מצד אחד הכישרון של המעצב או המעצבת העומדים מאחורי ליין הבגדים חשוב מאין כמותו, אך באותה נשימה גם המעצב המוכשר בעולם יקרוס ולא יצליח להרים עסק משגשג בשוק האופנה בלי שילמד אותו לעומקו ויבין את המכשולים ואת הבעיות שיכולות לצוץ בשוק זה. יכול מאוד להיות שאת או אתה מוכשרים ושהכישרון שלכם מחכה לפרוץ לבמה המרכזית תחת מותג הנושא את שמכם, אך לצערנו אין בהכרח קורלציה ישירה בין כישרון עיצובי לבין כישרון בניהול עסקים.

איך ביצוע סקר שוק יעזור למעצב הצעיר להתחיל את העסק

ביצוע סקר שוק הוא אחד הכלים ההכרחיים והחיוניים ביותר שאפשר להשתמש בהם לפני שפותחים עסק. על פי מגזין בלומברג, שמונה מתוך עשרה עסקים יפשטו רגל ב-18 החודשים הראשונים של העסק. אז כדי שעסק, ולא משנה באיזה תחום, יוכל להיות חלק מאותם 20 אחוז של עסקים שמצליחים לשרוד אתם מוכרחים לנתח את השוק ולהבין לעומק את מה שנקרא – SWOT

  • S – החוזקות שלכם (Strengths)
  • W – החולשות שלכם (Weaknesses)
  • O – ההזדמנויות העומדות בפניכם (Opportunities)
  • T – האיומים שעומדים מולכם (Threats)

סקר שוק יעזור לך להתחיל את העסק

אבל כדי לגלות את כל האלמנטים הללו יש חוק אחד שאתם מוכרחים לזכור – מחקר, מחקר ומחקר. בלי מחקר מקדים וביצוע סקר שוק לא תוכלו לקבל את התמונה המדויקת והנאמנה ביותר למציאות הצפויה לכם. כדי לקבל הערכת מצב מלאה עלינו לבצע בדיקת היתכנות כלכלית ולקבל את הנתונים המלאים. החשיבות שבביצוע סקר שוק למוצר חדש טמונה בכך בזו הדרך הטובה ביותר לקבל את המידע החיוני כל כך להקמת העסק.
זה נכון שלהקים עסק בלי להתחשב בכלום זה רומנטי וכי הגישה של “אם תבנה את זה הם יבואו” יכולה לקסום לאחדים, אך חשוב לזכור כי הגישה הזו טומנת בחובה סכנות וכי אם אתם רוצים שהעסק שלכם ישגשג וישרוד בטווח הארוך עליכם לבנות אסטרטגיית פעולה ולא להסתמך על הגורל והמזל. בעזרת מחקר סקר היתכנות כלכלית וביצוע של סקר שוק מדויק אפשר לזהות את הלך הרוח של הלקוחות הפוטנציאלים שלנו ובכך להציע להם בגדים ועיצובים שיעלו בקנה אחד עם רצונותיהם.

סקר דעת קהל מסייע גם לבניית סגנון אישי

מעצבים רבים שמנסים את כוחם בתחום האופנה ובונים חנות או עסק מאפס מגיעים לאחר שיצרו בגדים רק בבית הספר לעיצוב שבו למדו. מלבד האינטראקציה שהייתה להם עם חבריהם לספסל הלימודים והביקורות הקשוחות מהמורים, הם לא באמת יודעים להעריך את מידת הביקוש של הקהל הרחב לעיצובים שלהם. סקר דעת קהל הנועד להבין את העדפותיהם של הלקוחות הפוטנציאלים יכול לסייע למעצב הצעיר להבין מה קהל היעד שלו רוצה ומחפש ובכך הוא יוכל להתאים את סגנון העיצוב שלו למה שהלקוחות רוצים לקנות.

אנחנו יודעים שזה יכול להישמע לא סקסי ולא קסום לאחדים מכם, אך חשוב לזכור כי סקר דעת הקהל הוא רק כלי. אתם בוחרים כיצד להשתמש בכלי הזה והאם לתת למסקנות להשפיע עליכם במאת האחוזים או רק לעודד הליך מחשבתי שיעזור לכם להתפתח הן כאמנים והן כמוכרים המייצרים מוצר שבסופו של יום נועד להיות מוצג על בני אדם אחרים.

אז לכל מקרה שבו תרצו להתייעץ בנוגע לביצוע של סקר שוק למטרות של היתכנות כלכלית, או לבנייה והבנה כיצד סקר שוק למוצר חדש בתחום האופנה יכול להעשיר את העסק שלכם, ולא רק מבחינה כלכלית. אז פשוט צרו איתנו קשר במאגר מוחות ונשמח לסייע לכם ולעמוד לשירותכם בכל נושא.