ביצוע סקר שוק למוצר חדש

by מאגר מוחות ניהול אתר
2 months ago
87 Views

כל בעל עסק יודע שהשקת מוצר חדש (או שירותים חדשים) יכולה להיות מלחיצה מאוד, כדי להקל על החרדה זו מומלץ לפנות לחברה שמתמחה בביצוע סקרי שוק. ביצוע סקר שוק למוצר חדש יכול להביא לכם מידע אסטרטגי חשוב בטרם תשיקו את המוצר שלכם, מדובר על כלי מדעי שמטרתו העיקרית היא למדוד את התנהגות הצרכנים ולהביא תובנות רלוונטיות לקראת השקה של מוצר חדש.

ביצוע סקר שוק למוצר חדש – מתי זה מתאים?

  • כניסה לשווקים חדשים

    בעלי חברות ועסקים שעומדים בפני כניסה לשווקים חדשים, לא משנה אם מדובר על שוק חדש מבחינה גאוגרפית או שוק חדש מבחינת קו המוצרים או השירותים. אתם עלולים לגלות שכניסה לשוק חדש דומה יותר לשייט במים לא ידועים מאשר לניהול עסק. ביצוע סקר שוק למוצר חדש לפני כן יחשוף אור על הפינות החשוכות ויסייע לכם לתכנן נכון את הכניסה שלכם לשוק אותו אתם מתכננים לכבוש.

  • החדרת מוצר חדש

    חברות וותיקות או חדשות שרוצות להחדיר מוצר חדש לשוק צריכות לבצע סקר שוק כדי שיוכלו לדעת אם הקהל מעוניין במוצר זה, כמה כסף הקהל מוכן להוציא כדי לקבל את השירותים החדשים, אם יש תחרות גדולה סביב שוק המוצרים הללו ועוד שאלות שיחסכו לכם כסף רב.

  • מציאת אסטרטגיה שיווקית

    יש לכם מוצר חדש ואתם יודעים שהקהל צמא לו, אבל אתם לא משוכנעים איך להציג אותו לקהל בפעם הראשונה. ביצוע סקר שוק יוכל לסייע לכם להבין מה המסר שיניב לכם את התוצאות הטובות ביותר ואיזה מסר הכי מתאים להתלוות למוצר החדש שלכם.

ביצוע סקר שוק למוצר חדש הוא הליך בסיסי ואקוטי, מדובר על חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית של העסק שלכם שאסור לכם להקל בו. כדי לבצע בדיקת היתכנות כלכלית למוצר חדש עליכם להשתמש בחברה מקצועית ומנוסה שתדע לא רק לשאול את השאלות הנכונות אלא גם להפיק מהם את המסקנות המדוייקות והאוביקטיבות ביותר.

כל אחד יכול לבצע סקר שוק למוצר חדש?

אם הייתם שואלים אותנו את השאלה הזו לפני כעשרים שנה, התשובה הייתה שממש לא. סקרי שוק היו בעבר נחלתם הבלעדית של חברות הענק, העובדה שהכול היה נעשה באופן פיזי ולא טכנולוגי דרשה משאבים רבים שבעלי עסקים קטנים לא יכלו להרשות לעצמם. כיום המצב שונה לחלוטין ויש כמויות של מידע נגיש ברחבי האינטרנט, וגם אפשרויות להגיע באופן בלתי אמצעי לקהל היעד שלכם.

סקר שוק מוצרים חדשים

אבל למרות כל החידושים הטכנולוגים ושבירת אמצעי הטיווח, עדיין ישנה חשיבות רבה לניסיון ולשימוש בכלים מדעיים כדי לשמור על אוביקטיביות המחקר ולקבל ממנו תוצאות מדויקות ונאמנות למציאות. אז כדי שאתם לא תצטרכו לבזבז ימים ולילות על מציאת דרכים לביצוע הסקר, אנחנו במאגר מוחות מחכים לכם כבר עכשיו שתיצרו עמנו קשר.

למה דווקא מאגר מוחות?

מאגר מוחות, בהנהלת פרופסור יצחק כ”ץ, היא מהחברות הוותיקות והמובילות בתחום הסקרים ומחקרי השוק בישראל. לאחר עשרות שנים של ביצוע מחקרי שוק וסקרי דעת קהל אנחנו יודעים לשאול שאלות מדויקות שיניבו תוצאות שלא משתמעות לשני פנים, אצלנו לא רק שמביאים נתונים מדויקים אלא גם יודעים להקיש מכך על השוק הישראלי בצורה מקצועית ואחראית.

העובדה כי מנהלי מאגר מוחות הם חברים בכמה מהדירקטוריונים הבכירים במשק הישראלי מסייעת לנו להישאר חדים ועם אצבע על הדופק. כדי שגם העסק שלך יוכל ליהנות משירותי מחקר השוק האיכותיים שלנו כל מה שאתה צריך לעשות זה להתקשר אלינו ל 03-5726000 עוד היום ונתחיל לעבוד יחד אל עבר הצלחת המוצר החדש שלך.