מה עושה מכון סקרים ואיך זה קשור לעסק שלך

by מאגר מוחות ניהול אתר
3 years ago
1406 Views

בעלי עסקים נוטים לחשוב שבין העסק שלהם לבין סקרים אין כל קשר ועל ידי כך הם למעשה פוגעים בסיכויי ההצלחה של העסק שלהם. ממחקרים עולה כי הקהל משתנה ועם זאת משתנים גם הרצונות והדרישות של ציבור הלקוחות מהעסקים שמהם הם רוכשים. הקניות היום הופכות להיות רגשיות יותר ומאחוריהם טמונים שיקולים שהם הרבה מעבר לחיסכון כלכלי כזה או אחר, אנשים כיום נוטים לבצע רכישות מוסריות יותר ומבקשים להבין את החברה שממנה הם צורכים. אבל איך כל זה מתקשר למכון סקרים אתם בטח שואלים את עצמכם?

מכון סקרים זה לא רק מקום שעושה סקרים

כדי להבין את הקשר שבין מכון סקרים לשינויים בהרגלי צריכת הלקוחות אנחנו צריכים קודם כול להבין מה באמת עושים במכוני סקרים. זה נכון שהשם מעיד כי הדבר העיקרי שנעשה במכונים האלו זה סקרים. וזה לא יהיה רחוק מהמציאות, אך מה שלא ידוע זה שהמונח סקרים יכול להכיל מגוון רחב של סקרים.

אז בואו נראה אילו סקרים קיימים וכיצד הם יכולים להשתלב בתוכנית העסקית שלך.

  • סקרי דעת קהל – הסוג המפורסם ביותר של סקרי דעת קהל מכיל למעשה גם בתוכו המון תתי סקרים וסוגים. לא נסקור את כולם אלא רק נציין כי השניים הנפוצים ביותר הם סקרים טלפוניים וסקרי שטח. אז אולי האופן שבו מבצעים את הסקר משתנה, אך המהות לא משתנה. סקרי דעת קהל נועדו להבין מה קהל הלקוחות חושב על המוצר ועל השירותים שאנחנו מציעים. אחרי ככלות הכול אנחנו מייצרים משהו כדי לשווק אותו הלאה וחשוב שנדע מה אלו שאמורים לרכוש אותו חושבים עליו כדי שנוכל לבצע שיפורים ולהגיע ליותר לקוחות.
  • סקרי עומק – סקרי עומק הם כבר ממש מבט מעמיק אל תוך נושא, וזה יכול להיות כל נושא ולא רק סקרי עומק שמתקשרים לבחירות. המתודולוגיה היא זו שמשתנה ובמקום לבצע למשל שאלון אחד, אנחנו מבצעים עם אותו נסקר כמה שאלונים ואף ישנם מצבים שנזמן אותו לקבוצות מיקוד. סקרי עומק מעניקים תמונה רחבה יותר של הנושא המדובר ומאפשרים לנו ממש לזהות את התמורות העתידיות ולפצח גם סיטואציות מורכבות ביותר.
  • סקרי שביעות רצון לקוחות – בניגוד לסקרי דעת קהל, סקרי שביעות רצון הלקוחות סוקרים רק את הלקוחות הקיימים כבר לעסק. אנחנו מעוניין לדעת בעזרת הסקרים האלו כיצד נוכל לשפר את החוויה של הרוכש הבא וכיצד נוכל לשמר את הלקוח הקיים כך שימשיך לצרוך מאיתנו שירותים ומוצרים גם בעתיד.
  • סקרי עובדים – אומרים שמקום עבודה שכייף לעבוד בו מרוויח הרבה יותר מהעובדים שלו. אז למה שלא תפנו את הסקרים פנימה, אל תוך העסק שלכם ותגלו כיצד תוכלו להפוך את העסק שלכם לכזה שמגיעים אליו עם חיוך?

מה עושים במכון סקרים מאגר מוחותץ

מאגר מוחות – חברת סקרים שהיא הרבה יותר מזה

לאורך השנים הצלחנו במאגר מוחות לבנות את השם שלנו כחברה שמדייקת בסקריה. אך מעבר לכך, הצלחנו לבנות קטלוג שירותים שמציע שירותים שונים הנקשרים לתחום עיסוקנו כחברת סקרים. את עיקר ההצלחה שלנו למשל הצלחנו לבנות בשירותנו כנותני חוות דעת מקצועית בפני בית משפט. באמצעות שימוש בסקרי דעת קהל וניתוח עומק של סיטואציות חברתיות הצלחנו להשפיע על תיקים משפטיים רבים ולספק הוכחות שהפכו לגורם משמעותי במתן גזר הדין.

הצוות המקצועי שמנהל את מאגר מוחות נחשב בעיני רבים כצוות המוביל בתחומו בישראל. העובדה כי בנוסף על עבודתם במאגר מוחות הם גם מרצים במוסדות אקדמאיים ויושבים כחברי הנהלה ודירקטוריון בכמה מהחברות והארגונים הגדולים במשק הישראלי הופך אותם לשותפים יודעי דבר שיוכלו לסייע לך בבניית הכיוון העסקי המותאם ביותר לעסק שלך ולקהל הלקוחות שלך.
נוסף על כך אנחנו מציעים גם את שירותי ייעוץ עסקי המבוססים על כישרונו הרבים כחברת סקרים מנוסה ועטורת מוניטין. אתם מוזמנים ומוזמנות ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לשתף אתכם בפרטים נוספים על השירותים שלנו.