סקר שוק למוצר חדש – הדרך היחידה להבטיח השקה רגועה

by מאגר מוחות ניהול אתר
2 months ago
116 Views

אנחנו רוצים להתחיל את המאמר הזה בתרגיל קטן. נסו לדמיין את עצמכם בשלבים הראשונים של המצאת מוצר חדש, או שירותים חדשים לעסק. האתגרים הניצבים בפניכם הם כמעט בלתי נגמרים ולעיתים נדמה כי כל הרעיון לבצע השקה למוצר חדש היא טעות אחת גדולה. חוסר הוודאות שאנו ניצבים בפניו בתקופה פרה ההשקה הוא מלחיץ, בעיקר כי במרבית המקרים מדובר על תהליך ממושך שדרש מאיתנו כוחות נפשיים וכלכליים אדירים. עכשיו, לא הייתם רוצים לדעת לפני שכל העניין מתחיל לקרום עור וגידים שתהיה לכם האפשרות לקבל הצצה לתוצאות ההשקה?
סקר שוק למוצר חדש הוא הפתרון הכמעט יחידי שאפשר לבחור בו אם מחפשים להכניס מעט רוגע וודאות אל ההשקה המלחיצה גם ככה. אצלנו במאגר מוחות מתחייבים להביא לכם את התוצאות המדויקות והקרובות ביותר למציאות, אנו עושים זאת לא רק על ידי ניסיוננו העשיר בתחום, אלא בעיקר בזכות הכלים המדעיים וצוות המומחים שלנו.

מה זה סקר שוק למוצר חדש ואיך זה יעזור להשקה שלך

המטרה העיקרית של סקר שוק היא לבחון האם ישנה דרישה בקהל למוצר. אך מעבר למטרה זו יש לסקר השוק עוד כמה תיבות לסמן. במהלך התהליך של בחינתבדיקת היתכנות להשקת מוצר הכדאיות הכלכלית שמאחורי המוצר אנו בודקים גם את האלמנטים התחרותיים שיש בשוק. זה אומר שמעבר לבחינת החברות והמוצרים המתחרים שכבר קיימים בשוק, אנחנו בודקים גם כן את הביקוש והדרישה בקרב הציבור הרחב וגם האם מתועדים השקות של מוצרים ושירותים דומים בעתיד הקרוב שיש להתייחס אליהן בהקשר של השקת המוצר המדובר.

אך מטרה נוספת של ביצוע מחקר שוק ומתחרים, היא כמובן בעבור בניית תוכנית אסטרטגית לעסק שתסייע לכם להשיג משקיעים נוספים, אבל גם להתמודד מול ספקים והליכים בירוקרטים שהעסק עומד להיתקל בהם. מדובר על תהליך שבעבר היה חלק בלתי נפרד משרשרת החיים של כל מוצר ועסק, אך בשנים האחרונות אנו רואים ירידה בכמות היזמים שמבצעים פעולה זו. התוצאה מהירידה הזו היא לא רק הפחתת סיכויי הצלחת המוצר, אלא בעיקר הוספת כאב ראש עצום וחרדה קיומית לחייו של היזם. לו רק הוא לא היה מתעצל והיה מבצע אפילו בדיקה של כמה שעות טובות ברחבי המרשתת, הוא היה יכול לדלות מראש פרטים חשובים שעל פיהם יוכל לשפר את המוצר ולהתאימו ברמה גבוהה יותר לקהל הלקוחות הפוטנציאליים.

כיצד האינטרנט יעזור לכם בביצוע סקר שוק למוצר חדש

אנחנו חיים בעולם דיגיטלי המשתנה באופן מהיר להחריד. כל הקידמה הטכנולוגית מסייעת לנו מאוד לביצוע מחקרי שוק, אך באותה נשימה היא גם מייצרת את התחושה כי אין צורך לעבוד עם חברה מקצועית לביצוע מחקר השוק. אז נכון, קיימים כיום ברחבי העולם הדיגיטלי הפתרונות והתשובות לכמעט כל השאלות שתשאלו. אך מה שחשוב זה לא רק המידע שקיים, אלא שיטות המחקר, דרכי פילוח המידע והסקת המסקנות. האינטרנט בהחלט פתח בפנינו אפשרויות שלא עמדו לרשותנו קודם לכן, למשל כל עניין של פרויקטי גיוס המונים המאפשרים לנו להשיג משקיעים מבוזרים בעבור מוצר שטרם בראנו, רק על בסיס הרעיון. מדובר על כלי שיווקי ואסטרטגי מהפכני, אך גם בכזה שיש לקחת אותו בערבון מוגבל וכחלק ממכלול הכלים והשיטות שיש לנקוט כדי להגיע אל התוצאה המדויקת.

הצוות שלנו במאגר מוחות הוא מהמקצועניים ביותר שקיימים בארץ. מדובר על צוות היושב בדירקטוריונים של חברות ענק ומייעץ באופן תדיר לגופים הממשלתיים והאזרחיים הגדולים ביותר במשק הישראלי. כדי שהצוות הזה יעבוד למען העסק שלך ויעניק לך את הנתונים המדויקים ביותר, לצד הניתוחים האיכותיים ביותר, כל שאתה צריך לעשות הוא ליצור איתנו קשר במאגר מוחות עוד היום.