מציאת קהל מטרה על ידי פילוח שוק

by מאגר מוחות ניהול אתר
2 weeks ago
24 Views

יש כמה ענפים שנחשבים כהימור להקמתם אך בכל זאת הם קמים וצצים כפטריות אחרי הגשם לכל אורכה ורוחבה של הארץ. התחום הראשון עליו נדבר בהקשר הזה יהיה אחד התחומים  התחרותיים והפחות משתלמים במשק הישראלי (לפחות על פי סטטיסטיקות הסגירות) והוא כמובן שוק בתי הקפה ולאחריו נעסוק גם בשוק האופנה ובשוק הסלולר בישראל.

מאגר מוחות מספקת שירותים מגוונים ובהם סקרי דעת קהל, מחקרי שוק, ייעוץ אסטרטגי ועוד מגוון של שירותים חיונים לעסק שלך, המשיכו לקרוא וגלו במה עוד אנו יכולים לסייע לכם.

פילוח שוק בתי הקפה בישראל

לפני שניגש לפילוח שוק בתי הקפה בישראל יש כמה דגשים שצריך לעבור עליהן על מנת להבין את הנושא לעומקו, בעולם אידיאלי (בעבור המשווק) היינו יכולים לייצר פרסומת אחת או תוכנית שיווקית אחת בלבד אשר תתאים לכלל האוכלוסייה, כמו שבאופנה קיים לנו המונח One Size Fit All, וזאת מכיוון שלכל צרכן ישנם הצרכים שלו והמבנה האישיותי וחברתי שלו. על מנת שכן נוכל להכיל איזשהם כללים וחוקים וכן לפשט את עבודת השיווק (אל תשכחו שמהצד השני של המשוואה האופציה היא להתאים פרסום לכל לקוח ולקוח באופן פרטני, דבר שייקח משאבים אדירים והוא כמעט ובלתי אפשרי לביצוע) אנו מחלקים את השוק לפלחים בעלי מחנה משותף.

פילוח שוק הקפה בישראל

על מנת להבין את הצרכנים של שוק בתי הקפה בארץ אנו צריכים קודם כל לצלול אל עבר הבנה של תרבות בתי הקפה, אנחנו במאגר מוחות מתעדכנים באופן תדיר עם מסמכים ומחקרים אשר מפורסמים על ידי משרד הכלכלה וגורמים רלוונטים אחרים, כך למשל ניתן להבחין ממבט בנתונים כי בישראל פועלים כ-1500 בתי קפה כאשר מרביתם משתייכים לרשתות ומיעוטם בתי קפה עצמאיים אבל הנתון המעניין ביותר עומד על כך כי 40% מכלל בתי הקפה בארץ ממוקמים בת”א וכי ההערכה של סך כל הכנסות בתי הקפה בארץ עומדת על כ1.9 מיליארד שקלים (כולל מע”מ).

אם אתם עומדים בפני הקמה של בית קפה או מסעדה ואתם מחפשים חברה שתדע להעניק לכם את השירות האיכותי ביותר בליווי צמוד של ליווי עסקי המבוסס על סקרים ופילוח שוק מתקדם אז הגעתם למקום הנכון, מאגר מוחות תדע ללכת עמכם יד וביד אל עבר הקפה המושלם.

פילוח שוק האופנה בישראל

ומשוק בתי הקפה אנו עוברים לעוד שוק אשר נחשב ללא יציב ולחסר וודאות כלכלית והוא כמובן, שוק האופנה בישראל. בבואנו לבצע את פילוח שוק האופנה בישראל אנו נחשפים לכמה נתונים ראשוניים מעניינים מאוד אך גם כאלו שדורשים שאלת שאלות מדויקת.

אנו מבחינים כי שוק האופנה בישראל נחשב כאחד מהענפים המרכזיים ביותר במשק הישראלי, זהו שוק שמגלגל עשרות מיליארדים של שקלים ונכון לשנת 2018 שוק האופנה בישראל היה כ11.7% מכלל התמ”ג של מדינת ישראל. לא רק שהוא מהווה חלק מהותי מהמשק הישראלי אנו מצליחים לשמור על מעט שפיות מבחינת המחירים בענף זה ובתחום ההלבשה וההנעלה אנו רואים ירידת מחירים לעומת העולם הנובעת מתחרותיות גואה ומפתיחת השוק לתחרות בינלאומית והקלה על הייבוא לארץ.

פילוח שוק האופנה בישראל

אם כל הנתונים הללו עשו לכם חשק ללכת ולפתוח חנות הלבשה רק נבקש כי תמשיכו לקרוא עוד קצת, רק לפני כשנה קרסו 4 חברות אופנה ענקיות במשק הישראלי והותירו אחריהן חובות של 320 מיליון שקל, 1500 עובדים חסרי עבודה ו400 חנויות שעומדות ריקות. זהו שוק שמוחזק ברובו על ידי שלוש חברות ענק (פוקס, קסטרו וגוטקס) אשר עושות את כל המהלכים הנכונים. החברות הללו לא מוותרות על חנויות פיסיות לביסוס חווית הקניה אך בכל זאת דואגות להתחדש באתרי אינטרנט נוצצים מתוך ההבנה כי האינטרנט הוא עתיד הרכישות. באם אתם עומדים להקים עסק בתחום זה נסו לחשוב ולחקור אודות אחד הנושאים החמים בתחום: קמעונאות היברידית, אם הנושא הזה מלחיץ אתכם אז אולי שווה לכם לבסס עצמכם כמותג מקוון ומידי פעם להפציע באירועי פופ-אפ יוקרתיים ומיוחדים.

פילוח שוק הסלולר בישראל

שוק הסלולר הוא שוק מהותי וחשוב בעולם כולו, זהו שוק שמתאפיין לא רק בצרכנות אלא זהו שוק שבאופן אינהרנטי מייצר תקשורת בין אישית ועסקית, כיום נדמה כי ללא שוק הסלולר העולם כולו יקרוס ולא יצליח להתקיים. כאשר אנו מגיעים להתייחס לפילוח שוק הסלולר בישראל אי אפשר שלא להתחיל קודם כל מכחלון והרפורמה שלו שמצד אחד הכניסה את שוק הסלולר לסחרחורת אך מהצד השני פתחה את התחרות והפכה את השוק הזה לאחד האהובים על הצרכן הישראלי (כדי שתבינו למה נספר כי על פי ההערכות הרפורמה הזו הובילה לירידה בהוצאות משקי הבית בישראל בסכום שנאמד בכ-13 מיליארד שקל!) אך המחסור במזומנים המגיעים לחברה משפיע עלינו בצורה של תשתיות והתקדמות טכנולוגית (בארץ אנו עדיין ברשת הG3 בעוד בעולם כבר עוברים לG5).

פילוח שוק הסלולר בישראל

למרות הנתונים הללו אנו רואים כי בכל זאת צצות חברות סלולר חדשות בארץ אשר מנסות להציע ללקוחות מבצעים זולים ומשתלמים, כיום נראה כי השיטה לשיווק של רשתות סלולר נעשית כעסקת חבילה עם מוצרים משלימים וכרטיסי חברות במועדוני צרכנות שונים. אנחנו במאגר מוחות נשמח לעמוד לשרותכם בבחינה קפדנית ויסודית של השווקים השונים ואמצעי החדירה אליהם העומדים לשרותכם.

לא משנה מה השוק בו אתם מתכננים להתחיל לפעול (או פועלים כבר) אם אתם מחפשים חברה שתדע לספק לכם ליווי עסקי מקצועי ואמין, ליווי עסקי המבוסס על מחקר מעמיק וסקרי עומק ולא על הימורים והשערות אז כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור עמנו קשר באמצעות האתר או פשוט לחייג אלינו ל 03-5726000