סקר שוק – הדרך שלך לגדולה.

by מאגר מוחות ניהול אתר
1 month ago
63 Views

לא משנה אם אתם חברה, ארגון או גוף פוליטי לפני שאתם מתחילים בתהליך החשיפה לקהל יש צורך לבצע סקר שוק על מנת לערוך בדיקה של השטח. מטרת הבדיקה הזו היא להבין בצורה מעמיקה את הצרכים בשטח, את הביקוש ומי קהל היעד.

גם למוצרים ושירותים אשר קיימים כבר בשוק יש צורך להיות עם יד על הדופק ולבצע סקרי שוק אשר יספק נתונים על החשיפה, ההתעניינות ורמת התחרותיות בשוק. בעבר ביצוע של מחקרי שוק היה כרוך בהוצאות תקציביות גדולות ומשאבים בלתי נדלים אשר היו נחלתם של חברות ענק בלבד. בשנים האחרונות עם פריחת הרשתות החברתיות והאינטרנט ביצוע מחקרי שוק הפך להיות נחלת כלל והזדמנות פז בעבורכם ליהנות מהשפע המצוי.

סקר שוק- הפריצה שלך קדימה

סקר שוק אשר נעשה כהלכה נותן לך את הכלים למקסם את הפוטנציאל העסקי, הסקר ייתן לך ולארגונך הבנה מעמיקה של השוק על מנת שתוכלו לדייק את המוצר והשירותים אותם אתם מתכננים להציע לקהל היעד אליו מיועד המוצר.

על מנת לקבל תמונה מדויקת ונאמנה למציאות ישנה חשיבות עליונה בבחירת חברת הסקרים אשר מבצעת את סקר השוק בעבורך, אצלנו במאגר מוחות תוכלו ליהנות מניסיון של שנים בקיום סקרים מדויקים עם קבלות בשטח.

לא משנה מה מטרת העסק שלכם או האם אתם יזמים, בעלי עסק, פוליטיקאים או חברה אתם עשויים למצוא עניין רב בקיום סקר שוק מעמיק וקפדני. תוצאות הסקר יסייעו לכם להבין את נקודות החוזקה והחולשה שלכם ולבסס החלטות מושכלות ולא על בסיס ניחושים.

סקר שוק

 

 

 

 

 

 

סוגי סקרי השוק הקיימים (סקירה חלקית)

  • מחקר צרכנים – לביצוע מחקר זה ניתן לשלב כמה סגנונות של מחקרים וסקרים על מנת להשיג את המידע המדויק והנאמן ביותר למציאות. השילוב המנצח בדרך כלל יכלול סקר איכותני וסקר כמותי המשולבים יחדיו.
  • סקר מומחים- סקר זה יכול להתבצע או בדרך של סקר או בדרך של קבוצת מיקוד המורכבת ממומחים בתחום הרלוונטי.
  • מידענות – מדובר על איסוף מידע ממאגרי מידע נגישים (אינטרנט, גופים, ספריות ועוד)
  • לקוח סמוי- השימוש העיקרי בסוג זה של מחקר הוא בקרב מתחרים או בקרב בדיקה עצמית של השירות אותו אתם מציעים ללקוחות.

לכל נושא ולכל תחום יש יותר מהתאמה אחת של סוג הסקר והשיטה בה מומלץ לנקוט על מנת לקבל תמונה של המציאות בשטח, אצלנו במאגר מוחות תקבלו ייעוץ וליווי אישי צמוד אשר יסייע לכם להבין לעומק את ההבדלים ואת היתרונות בכל אחת מהשיטות עליהן נמליץ.

היתרונות שבקיום סקר שוק

כפי שציינו קודם, לקיום סקר שוק מעמיק ואיכותי ישנה חשיבות מכרעת על העסק שלך, הסיבה המרכזית היא שהסקר מסייע לך לקבל נתונים מלאים ומתווכים כך שאתה לא צריך להתחיל ולנתח כל מידע שהתקבל ונאסף. אנחנו במאגר מוחות בעלי ניסיון בשטח ובאקדמיה אשר מסייע לנו לדעת בדיוק כיצד לגשת לכל סקר וסקר.
לאחר פגישה עמנו אנו נציע תוכנית פעולה אשר תקיף את כל הצרכים של העסק ובסופו של דבר תיתן לך דו”ח מלא ומפורט שיוכל לשמש אותך ואת אנשי השיווק בחברתך כמדריך לשוק החופשי.

הסקרים של מאגר מוחות מתאפיינים בעובדה כי הם מסוגלים להגיע לכל שכבות האוכלוסייה ולהתייחס לכל שכבה ושכבה בכבוד הראוי על מנת לקבל את הנתונים האמיתיים. לאחר מכן אנו לוקחים את הנתונים ומרכיבים מהם תמונה קוהרנטית וברורה שממנה ניתן להבין את הבעיות והיתרונות של המוצר או השירות המוצע.

באם אתם מעוניינים לקבל מידע נוסף אודות האפשרויות הקיימות בעבורכם בכל הנוגע לביצוע סקרי שוק ומחקרי שוק אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר  טלפוני 03-5726000 או באמצעות האתר ולתאם פגישה.

Tags: ,