איך חברת סקרים יכולה לסייע בייעוץ אסטרטגי?

by מאגר מוחות ניהול אתר
1 month ago
54 Views

כאשר אנשים נתקלים ברשימת השירותים שאנחנו מעניקים, הרבה מאוד אנשים לא מבינים ברגע הראשון את הקשר שיש בין העובדה שאנחנו נחשבים לאחד ממכוני הסקרים המובילים בישראל לכך שאנחנו מציעים שירותי ייעוץ אסטרטגי. ההליך של הייעוץ האסטרטגי הוא רחב ויסודי, ובדרך כלל הוא נוגע לתחומים רבים כמו הרמה התפעולית של החברה, משאבי האנוש הזמינים, תוכניות שיווקיות והתייחסות נרחבת לתחזיות הכלכליות ולמחזור ההכנסות של החברה.

עסקים בכל רחבי העולם ומכל תחומי העיסוק אוספים ומנתחים נתונים שמגיעים אליהם כיום מעשרות ערוצים שונים, עיבוד והבנת הנתונים מסייע לאותם עסקים לגדול ולצמוח בצורה אורגנית יותר ולבצע הליכי ריפוי והבראה של העסק על ידי הבנה עמוקה של כל ההליכים השונים שמרכיבים את מחזור החיים של החברה. במאמר זה אנחנו רוצים להתייחס לתרומה שהתוכנית האסטרטגית שלכם יכולה להרוויח מאימוץ של כלים המוצעים על ידי חברת סקרים.

ייעוץ אסטרטגי ממכון סקרים

איך חברת סקרים יכולה להזין את הייעוץ האסטרטגי

ביצוע של מחקר שוק מאפשר לעסק שלך לאסוף נתונים בצורה יעילה וכנה יותר מאשר בכל דרך אחרת שזמינה בעבורך. התגובות שמתקבלות ממחקרי שוק שמבוצעים כהלכה עוזרים לנו לאשר ולאשש מחשבות והנחות יסוד והם משמשים אותנו לקבלת החלטות מושכלות ולא משוחדות המבוססות על נתונים אותנטיים מהשטח. מעבר לחשיבות שיש לכך על קבלת ההחלטות שלנו, הנתונים שעולים מהסקרים ומחקרי השוק עוזרים לנו לקבל תמונת מראה של מה הלקוחות חושבים על העסק שלנו ובאמצעות הנתונים האלו אנחנו יכולים לשפר גם את תדמית החברה.

בואו ונבחן כמה כלים אשר עומדים ברשותנו כחברת סקרים למתן ייעוץ אסטרטגי:

  • קבוצות מיקוד
    שימוש בקבוצות מיקוד למטרות של ייעוץ אסטרטגי יתגלה כרעיון נפלא אם אתם מעוניינים לייצר שיח יצרני המונחה על ידי איש מקצוע. העובדה שאפשר להתאים את קבוצות המיקוד בצורה מושלמת לצרכי העסק שלך ולבחור את האנשים שישתתפו בקבוצת המיקוד בצורה פרטנית מסייעת לקבוצות המיקוד להיות אחת מהחלופות המועדפות על עסקים אשר פונים אלינו לקבלת ייעוץ אסטרטגי.
  • ראיונות עומק
    ישנם ארגונים אשר מעדיפים לקבל את התובנות שלהם מתוך הבית ולא לבצע סקרים או קבוצות מיקוד. לאותם עסקים ישנה תמיד את האפשרות לפנות לאפיק של ראיונות עומק המבוצעים על השדרה הניהולית של החברה ובהם בוחנים בצורה ניטרלית ואנונימית יותר את הכיוונים האפשריים שאליהם העסק יכול לפנות.
  • סקרי דעת קהל
    בכל תוכנית אסטרטגית שאתם מתכננים לעסק שלכם אתם מוכרחים תמיד להביא בחשבון את תחושות הצרכנים ואת מה שהקהל חושב. בסופו של יום העסק שלנו לא פועל בתוך ריק ופילוח שוק נכון יעזור לנו לפנות בדיוק לקהל היעד שלנו ולהבין ממנו מה הוא מצפה לקבל בתמורה לכספו. כיום אפשר לקיים סקרי דעת קהל בכמות בלתי נתפסת של פלטפורמות מה שמנגיש את האפשרות הזו עוד יותר מבעבר.
  • סקרי עובדים
    כמו שהלקוחות שלנו חשובים, וממש כמו שלשדרה הניהולית יש תובנות שיש להביא בחשבון, ככה גם לעובדים הפשוטים ביותר של העסק יש דברים להגיד שכדאי לשמוע. שימוש בסקרי עובדים פנימיים יכול לסייע רבות לגלות כשלים ובעיות בעסק שאפשר לפתור בקלות ועל ידי כך לשפר את כל העסק בלי להוציא אגורה אחת.

דוגמאות לשאלות שאפשר לשאול בסקר כדי לקבל תמונה מדויקת למטרות ייעוץ אסטרטגי

כדי להמחיש לכם את היכולות שיש לחברת סקרים להעניק לכם בזמן בניית התוכנית האסטרטגית, אנחנו רוצים להביא לכם לדוגמה כמה שאלות שאפשר לשלב בסקרים פנימיים או בסקרי דעת קהל כדי לקבל תובנות חדשות על העסק שלא ידענו קודם לכן.

  • מה התפקיד שלך בארגון?
    • בעל מניות
    • מנהל
    • עובד שכיר
    • עובד עצמאי
    • מתנדב
    • אחר
  • כמה זמן את/ה עובד/ת בחברה?
    • פחות משנה
    • 1 – 3 שנים
    • 4 – 6 שנים
    • 7 – 9 שנים
    • עשר ומעלה
  • מה המחשבה הראשונית שלי על הארגון?
  • בבקשה סדר את התכונות הבאות של העסק לפי איך שאתה רואה את הצדדים החזקים והחלשים של העסק, כאשר 1 הוא החזק ביותר ו 10 הוא החלש ביותר.
    • תפעול
    • מחקר ופיתוח
    • מכירות ושיווק
    • הנהלת חשבונות
    • שירות לקוחות
    • תרבות ארגונית
    • הנהלה בכירה איכותית
    • בקרת איכות
    • מוצרים שהקהל רוצה
    • יעילות
  • מה הדבר העיקרי שאפשר לשפר כדי שהמוצרים/שירותים של החברה יהיו טובים יותר
    • תוספים
    • מחיר
    • איכות
    • אסטרטגיות שיווק
    • שירות לקוחות
  • איפה אתה רואה את החברה ואת המוצרים שלנו בעוד חמש שנים מהיום?
  • בבקשה שתף/י אותנו בהצעות לשיפור וייעול

במאגר מוחות אנחנו עומדים לשרותכם בכל שאלה וייעוץ שיש לכם בכל הקשור לסקרים, מחקרים, דעת קהל וכמובן ייעוץ אסטרטגי.