האם הלקוחות שלך מבינים אותך?

by מאגר מוחות ניהול אתר
4 years ago
2021 Views

יש לך עסק, יש לך תוכנית שיווקית ויש לך אפילו תוכנית עסקית שבנית ואתה הולך אחריה כמו עמוד האש ביציאת מצריים. אבל האם הלקוחות שלך באמת מבינים אותך? האם כל המאמצים הללו מובנים על ידי מי שהכי חשוב שיבין אותם? יש דרך לבדוק זאת באמצעות סקר שביעות רצון לקוחות.

סקרי שביעות רצון נחשבים כבר עשרות שנים לאחד מהכלים המדוייקים והאמינים ביותר על מנת להבין את מצב השוק, את מצב החברה שלך בשוק וגם מדובר על כלי נפלא על מנת לבנות תוכנית עסקית מדויקת המבוססת על נתונים ולא על תחושות.

למה חשוב לקיים סקר שביעות רצון לקוחות?

מעל לכל מוצר או שירות שאתם מציעים יש מטרה אחת – לרצות את הלקוח. כמובן שהמטרה העליונה שלכם יכולה להיות אחרת כמו להשפיע על העולם או לעשות לביתכם אבל כל המטרות הללו לא יגיעו למימושם אם לא תספקו את רצונות הלקוחות שכם. המוצרים שלכם סובבים הלוא סביב הלקוח והם באים להציע לו פתרון או שירות מסויים.

הבנת הלקוח עם סקר שביעות רצון

שיפור חווית הלקוח ושימור לקוחות הם אבני הייסוד של כל חברה וחברה כיום וכל תהליך שיווק מתחיל בתקשורת בין המוצר ללקוח ולכן חשוב מאוד שתדעו מה הלקוחות שלכם אומרים על המוצר או השירות שלכם, בינינו אפילו חשוב שתשאלו אנשים שהם לא הלקוחות שלכם על מנת שתבינו האם הם שמעו עליכם והמוצר שלכם ואם כן אז כך תוכלו להבין מדוע הם לא לקוחות שלכם ומה תצטרכו לעשות על מנת להפוך אותם ללקוחות.

למה חשוב לפנות לחברה שתעשה את סקר שביעות הרצון?

באופן עקרוני (ואנחנו יורים לעצמנו ברגל) אתם לא באמת חייבים חברה שתבצע בעבורכם את סקר שביעות הרצון, בעזרת כל מיני תוכנות ותוספים כמו למשל גוגל דוקס אתם מסוגלים לבנות שאלונים נוחים לשימוש בקלות שמעולם לא הייתה ובאמצעות הרשתות החברתיות או רשימות הדיוור של העסק ניתן לשגר את השאלונים הללו לכל מי שאתם רוצים.

אז למה בכל זאת אתם מוכרחים חברה שתבצע בעבורכם את סקר שביעות הרצון? כי אם כל הכבוד לרצון הטוב ולעבודה כי קיום סקר שביעות רצון פנימי שכזה חוסכת כסף לארגון אתם בפועל לא תקבלו את התמונה המלאה. נתחיל בכך שאת השאלות יש דרך ספציפית לנסח על מנת שתהיה ברורה למשיב אך גם תדע להכווין אותו להיות קונקרטי מבלי להשפיע על התשובה שלו.

מה הלקוח חושב עליך

גם את עיבוד הנתונים ואת הדמוגרפיה הנסקרת יש צורך לבצע בצורה מושכלת על מנת שתוכלו לקבל את התמונה המלאה הטובה ביותר, אחרת אתם עלולים לבנות תוכנית עסקית שלמה שתבוסס על טעות נגררת ותגלו את זה רק כשיהיה מאוחר מידי ותשקיעו כבר זמן וכסף רב.

מאגר מוחות – פתרון לסקרי שביעות הרצון של העסק שלך

כחברה מובילה בתחום הסקרים בארץ וכאחד ממכוני הסקרים והמחקר הידועים בדיוקם ואמינותם אנו גאים להציע ללקוחותינו גישה מדויקת המבוססת על מחקר מדעי, ידע וניסיון ממשי וכמובן הבנה מעמיקה של התחום. אם אתם מחפשים חברה שתדע להתמודד עם שווקים מאתגרים ולהציג בפניכם תמונה מדוייקת אז מאגר מוחות היא התשובה בעבורכם.

זכרו, הלקוח הוא הנכס החשוב ביותר לעסק שלכם ועליכם לשמור עליו ולהבין אותו לעומקו על מנת שתוכלו לחדש ולהישאר רלוונטים. הדרך היחידה שמוכחת לדעת מה חושב הלקוח שלכם עליכם היא על ידי קיום של סקר שביעות רצון לקוחות ואנחנו היחידים שנעשה את זה בעבורכם כאילו אנו עושים זאת בעבורנו.

לפרטים נוספים ולשאלות תרגישו חופשי ליצור עמנו קשר באמצעות המייל או לחייג אלינו באופן ישיר ל03-5726000