סקר שביעות רצון עובדים בתקופה של עבודה מהבית

by מאגר מוחות ניהול אתר
2 weeks ago
55 Views

שוק העבודה חווה שינויים ותמורות רבות בתקופה האחרונה, אנו רואים יותר ויותר עסקים אשר מאפשרים לעובדיהם לעבוד מהבית. השינויים האלה מביעים עימם המון אי וודאות אשר יכולה לפגוע בתפוקת העבודה, וגם במצבם הנפשי של העובדים. דווקא בימים אלו חשוב לבצע סקרי שביעות רצון עובדים במטרה להבין היכן הם עומדים, מה מפריע להם וכיצד אפשר לסייע להם להרגיש טוב יותר לגבי השינוי ולהפיק מעצמם את המיטב.

העובדים הם הנכס העיקרי שלכם – בצעו סקר שביעות רצון כדי להבינם מקרוב

מכוני מחקר מסייעים לשיפור מוטיבייתיה העובדים

כאשר החלו התמורות האחרונות בשוק העבודה, חברות רבות החלו לפנות לעובדיהם ולשאול אותם מה דרוש להם כדי שיוכלו להמשיך לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר מביתם. בתחילה הפרוצדורה הזו הייתה שמורה לחברות ענק שיכלו להרשות לעצמן לרכוש מחשבים, ציוד משרדי וכל מה שנדרש בעבור עובדיהם. אך ביצוע סקר יכול לסייע גם לחברות קטנות יותר להבין לעומק את מצב רוחם של העובדים ומה אפשר לעשות כדי להגיע למצב הזה בזמן מינימלי.

ביצוע של סקר שביעות רצון עובדים מתאפשר באמצעות הכלים הטכנולוגיים שמקלים עלינו לגשת לכל אחת ואחד מהעובדים ולקבל ממנו תשובה מדוייקת וקונקרטית. באמצעות השילוב של הכלים האלה עם אלמנטים קלאסיים יותר, כמו סקר מחקר איכותני, אנו מגיעים לכדי רזולוציה מיקרוסקופית המאפשרת לכם לבנות תוכנית פעולה מדוייקת. לא מדובר כאן על סקר שוק או פילוח שוק קלאסי, מדובר כאן על שילוב של ביצוע סקרים עם אלמנטים של ייעוץ ארגוני, מה שהופך את המשימה הזו למאתגרת אך לכזו שטומנת בחובה את המפתחות להצלחה בתקופה זו.

קחו לדוגמה סקר שביעות רצון עובדים שקיימנו לאחרונה לחברה בסדר גודל בינוני. התחלנו את התהליך בקיום של קבוצות מיקוד עם נציגים מכל מחלקה בחברה, לאחר שגיבשנו תמונה כללית של הבעיות והצרכים של העובדים בזמן שהם עובדים מהבית יכולנו לשבת ולהתחיל לגבש את הסקר מבחינת התמות, הכיוון הכללי שלו וניסוח השאלות. לאחר שהיו בידינו התשובות השונות התייחסנו אליהן כמו אל כל מחקר כמותי אחר מבחינה סטטיסטית, אך לאחר מכן בנינו תוכנית ייעודית בשיתוף פעולה עם צוות הגהה מהחברה שמטרתו הייתה לשפר את ביצועי העובדים והתחושות האישיות שלהם בימים אלו.

מכון סקרים הוא לא רק זה שמתקשר אליך בימי בחירות

ישנה איזושהי תפיסה בחברה הגורסת כי מכון סקרים מבצע רק סקרי שוק או סקרי דעת קהל. בפועל רוב מכוני המחקר בישראל, אלו שמציעים ייעוץ ארגוני המבוסס על פילוח שוק ומחקר איכותני, הם בראש ובראשונה מכוני סקרים. גם אנחנו במאגר מוחות ידועים כמכון סקרים מהמובילים בתחומינו, אך בנוסף על כך אנו מציעים מגוון של שירותים נוספים המסייעים ללקוחותינו לשפר את עצמם ולהגיע לתוצאות טובות יותר.

האפשרויות הנפתחות בפניכם על ידי ביצוע סקר שביעות רצון של העובדים הן עצומות. בסקרים מסוג זה אפשר להגיע לרזולוציות מדהימות שיעניקו לכם את ההבנה האמיתי לא רק על הדברים הגשמיים שהעובדים שלכם צריכים כדי לבצע את עבודתם, אלא הרבה מעבר לכך, אתם תקבלו תמונה מדויקת על מה העובדים שלכם חשים וכיצד אפשר יהיה לבצע פעולות שירוממו את המוראל. למשל פעולות כמו ימי גיבוש מקוונים או שיחות שבועיות שמטרתן היא לא מקצועית אלא חברתית וגיבושית.

אל תחכו שכבר יהיה מאוחר מידי ושהעובדים שלכם ירגישו תחושת מיאוס או חוסר תשומת לב מצידכם. פנו אלינו עוד היום ונתחיל לעבוד יחדיו כדי להבין בצורה הטובה ביותר מה העובדים שלכם צריכים ולמה הם זקוקים.