סקר דעת קהל בזמן משבר הקורונה

by מאגר מוחות ניהול אתר
2 months ago
167 Views

אין ספק כי הימים שאנחנו עוברים הם ימים מוזרים, אם היינו עורכים לפני חודשיים סקר על הסבירות לנגיף שישתק את העולם – איש לא היה מאמין כי זו אפשרות. אבל המציאות חזקה יותר מכל תסריט, אז למה לא להפוך את הלימון ללימונדה? הלוא האנשים כבר בבית, למה שלא תנצלו את הסיטואציה ותערכו סקר דעת קהל ברגעים אלו?

איך אפשר לקיים סקר דעת קהל בעת משבר

בימים כתיקונם אנו נמליץ בראש ובראשונה על ביצוע סקר דעת קהל טלפוני, הסיבה לכך היא פשוטה – זו הדרך הטובה ביותר לוודא את זהות המרואיין ולהבטיח תשובות אותנטיות ולא מפוברקות. אך עקב הנחיות הממשלה אנו צופים כי מכוני מחקר רבים בישראל לא יוכלו לקיים סקרים טלפונים עקב החשש להתאספות של יותר אנשים מהכמות המותרת.

הפתרונות הבולטים האחרים אשר עומדים ברשותנו לביצוע סקר דעת קהל בזמן משבר כמו משבר הקורונה הם סקרים אינטרנטים וסקרי הודעות טלפוניות.

סקרים אינטרנטיים

כאשר כולנו נמצאים בהסגר ולא יכולים להתרחק מהבית יותר ממאה מטרים, מה שנישאר לנו לעשות זה להעביר את זמן באינטרנט. אנשים מחפשים דרכים להעסיק את עצמם וזה הזמן המושלם לסייע להם עם סקר דעת קהל אינטרנטי שגם יעביר להם את הזמן וגם יסייע לכם להבין את הקהל שלכם בצורה טובה יותר.

סקרי דעת קהל אשר מבוצעים באינטרנט עשויים גם להיות בעיתיים, אם לא יודעים לזהות את האנומליות וה”טרולים”. לכן חשוב מאוד לבחור במכון מחקר שיידע להתמודד עם המורכבות והבעייתיות הגלומה בקיום סקרים אינטרנטיים, מכון מחקר כמו מאגר מוחות

סקר שוק

סקרים בהודעות

טרנד חדש יחסית אשר נכנס לחיינו בזכות תדירות הבחירות שהיו במדינה שלנו בשנה האחרונה הוא טרנד הסקרים בהודעות, מדובר על סקרי דעת קהל הנשלחים היישר אל מכשיר הפלאפון של הנסקר. הבעיה בסקרים כאלו היא שהרבה נסקרים לא אוהבים את החדירה לפרטיות שבמשלוח הודעת סמס ולכן מסרבים לענות, חישבו טוב האם סוג סקרים זה מתאים בעבור המותג שלכם.

בעיה נוספת של קיום סקרי דעת קהל באמצעות הודעות היא שמפאת הפורמט, חייבים לתמצת את השאלות ואי אפשר לשאול כמות גדולה של שאלות. בעיות אלו הופכות את הבחירה בסקרי סמס לבחירה אשר מתאימה לשאילת שאלה אחת עם תשובות מובנות ופשוטות. כמו בסקרי בחירות.

מאגר מוחות – מתמחים בסקרי דעת קהל

בימים אלו, כאשר כולנו פחות או יותר תקועים בבתים שלנו, אנחנו במאגר מוחות מפצירים בכם לא להישאב אל הריק והנוחות שבספה. זה הזמן לבצע את כל המשימות שלא היה לכם זמן לעשות, משימות כמו ביצוע של סקרים (כי כמו שאמרנו כל הלקוחות שלכם נמצאים עכשיו בבית וזה הזמן המושלם ללמוד מהם דבר או שניים) או כמו בנייה של תוכנית אסטרטגית לעסק – אנחנו מציעים גם ייעוץ אסטרטגי במקרה שאתם צריכים.

עוד אופציה שאפשר לשקול כדי לקיים סקרי דעת קהל בימים אלו היא קיום של פאנל רב משתתפים בפלטפורמה כדגומאת ZOOM או דומות לה. מדובר על דרך נפלאה ואפקטיבית לקיים קבוצת מיקוד גם בימים טרופים אלו. כך אתם יכולים להגיע לתובנות קונקרטיות המבוססות על עובדות בשטח. הצוות שלנו במאגר מוחות ידע למצוא לכם את המשתתפים המגוונים ביותר ולחבר לכל זה את האדם שידע להוביל את קבוצת הדיון אל עבר שיח פרודקטיבי.

כמובן שיש לנו עוד רעיונות לקיום של סקרי דעת קהל בימים אלו ונשמח להתאים לכם את תוכנית הפעולה המתאימה ביותר לכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור עימנו קשר באמצעות אתר האינטרנט שלנו ונחזור אליכם בהקדם. או שאפשר גם להתקשר אלינו ל 03-5726000